onsdag, april 13, 2011

Here we go again ...

Jag gör nu det jag borde gjort för länge sen. Återupplivar min blogg. Jag prövar mig fram med ny layout (vad tycker ni?) och ett nytt fokus.

Så här tänker jag. Bloggen blir mitt forum att föra dialog med er kring frågor som har mer koppling till min roll som kommunalråd. Eller, kanske mer frågor som har en politisk karaktär.

Den som vill följa min person får jag hänvisa till twitter där jag ska försöka renodla den till att bli mer av min person och mindre politik. På så sätt blir jag förhoppningsvis tydligare i min kommunikation. Det är ju faktiskt inte alla som är intresserade av min person :)

Så, då kör vi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bättre! Även om tvättmaskinerna är lite distraherande.. /Robert

siv petersson sa...

Vad kul har väntat på att få ta del av Dina åsikter
siv

Anonym sa...

Bort med tävttmaskinerna! De stör texten. Jag vet exakt vilken känsla du söker. Du kan fota tvättmaskinerna annorlunda och få samma effekt. Just nu ligger de för högt i bilden med för mörka färger.

/Anders M

Anonym sa...

... Det är föredömligt att du skriver!
/AM