torsdag, oktober 01, 2009

Hey Jena

This message will follow in english =)

Jag älskar internet och datoreran. En helt vanlig dag så kan vad som helst hända som skulle varit näst intill omöjligt utan internet. Ta detta som exempel. Jag slår på dator en dag och ska blogga. Ser att jag fått en följare. Klickar för att se vem det är och får mig en kanonöverraskning. Där är en gamal vän från Australien. Jena. Nja, hon är från Kanada, men hon var en av mina allra bästa vänner och vi träffades i Australien. Jag har inte haft kontakt med henne på flera år, säkert 7. Men så en dag är hon på min blogg.

Sådana överraskningar älskar jag.

Hey Jena,

good thing you found me. I just wrote what a suprise it was to see you on my blog and how glad it made me. It´s a small world. Hope it´s so small that we´ll meet soon again.

1 kommentar:

Terese sa...

Sånt är verkligen roligt och gör ens dag! :)