onsdag, maj 13, 2009

EP-valet är i gång!

Det märks kanske inte på alla platser, men valet till Europaparlamentet är i gång. För oss som kan benämnas som politikernördar (typ kommunalråd och sånt) så märks det desto tydligare.

Igår var det först en manifestation för gårdsförsäljning av vin och sen en radiodebatt i Linköping. Idag var det presentation på Katedralskolan. Och så här fortsätter det. Tempot är skithögt just nu. Jag har ju en stad att sköta samtidigt :)

Lite tråkigt är att familjen och barnen missar mig. Det blir dagar då jag inte träffar dem i vaket tillstånd. Men jag försöker ta igen det. Tog en långlunch idag. Tyckte jag förtjänade det eftersom jag jobbat kväll nästan varje dag de senaste två veckorna. Barnen, Sara och jag njöt av solen Trädgårdsföreningen och en god lunch på Tropikhuset. Nu ska jag skärpa mig. Familjen främst!

1 kommentar:

Anonym sa...

hur gick det här till,långt från botvid!