onsdag, mars 11, 2009

Andra soptjänster jag är stolt över.

Som tillägg till det förra inlägget vill jag redogöra för andra jobb som jag haft som kanske inte helt faller i Katarina Berggrens smak.

Jag har i min ungdom mot betalning:

- Delat ut reklam
- Vänt hamburgare på Mc Donalds
- Jobbat som telefonförsäljare
- Varit restaurangpersonal (d v s gjort nästan allt som går att göra på en restaurang)
- Jobbat som knalle, d v s marknadsförsäljare

Katarina kanske skulle kunna kryssa i vilka av dessa jobb som hon tycker att jag inte borde tagit? Jag är i alla fall stolt över att ha prövat på dessa jobb. De har gett mig många erfarenheter och visade mig hur det var i verkligheten. Dessutom gav de ett välbehövligt tillskott i min ungdomskassa.

2 kommentarer:

Leif Nixon sa...

Telefonförsäljare?! Har du inga principer, människa?

Muharrem sa...

Leif,

det blir värre ändå. Jag sålde toalettpapper!

Tänk dig att ringa hem till folk och inleda med frasen, - Hej! Jag ser här att det är ett tag sen ni beställde toalettpapper.

Som tur är passade jag inte in och det blev en kortvarig sejour inom detta gebit.