måndag, januari 12, 2009

När 1+1=4

Jag har blivit pappa. Oj, vad det känns konstigt att skriva. Pappa! Jag? Ja, jag har blivit pappa till två små underbara barn. En pojke och en flicka. Jag var skeptisk till alla klyschor som sas om nyblivna pappor, men alla stämmer. Helt plötsligt vaknade jag upp och världen var inte densamma. Allt, precis allt, har fått en annan betydelse. Och mitt liv kommer aldrig bli sig likt.

Jag kommer skriva mer om mina små änglar och hur vårt liv som nyblivna föräldrar ter sig. Men nu måste jag tillbaka till dom.

Världens utan konkurrens lyckligaste far.

13 kommentarer:

Mila sa...

Grattis och Lycka till!

Nermin sa...

Stort grattis! Njut av tiden, de små blir ganska snabbt stora :D
Må gott,
Nermin

Linnéa Darell sa...

Stort grattis och lycka till. Tänk på att pappor är lika viktiga för barn som mammor.

Linnéa

Jonny Lundin (c) sa...

Stort grattis och lycka till! Att bli pappa är det finaste förtroendeuppdraget man kan få.

Oscar Larsson sa...

Stort grattis Murre! Skönt att det gick bra allting, du får dra detaljerna senare.

/Oscar

erik bratthall sa...

Stort och varmt jättegrattis! Du kommer bli en underbar pappa.

Kramar
Erik

Staffan Danielsson sa...

Vad roligt!

Varma gratulationer till Dig och Sara och till hela den fyrhövdade familjen!

Staffan

Anonym sa...

Ett jättegrattis till er alla fyra
önskar
Michael Cornell

Ylva sa...

Grattis till de små liven, så söta! Nu tar livet sin största vändning någonsin, men bara av godo! Lycka till!

Björn Olsson sa...

Grattis, hoppas ni har det bra hela familjen.
/Björn Olsson

Anonym sa...

Grattis!
Vi på expen förväntar oss att få bli presenterade så småningom!
Många kramar - Rosmarie, Kim, Carina.

Anonym sa...

Stort Grattis!
Vet "precis" hur ni har det då vi upplevde samma sak den 7 januari för 7 år sedan - välkommen tillbaka till "vardagen" om en så där 6-9 månader ;)

Många kramar
Anna-Karin

Anonym sa...

Fam Knutsson i Åtvidaberg önskar er stort grattis och lycka till!