torsdag, januari 22, 2009

En liten souldrottning

Musiksmak är ju något som är väldigt personligt och som jag tror präglas ganska tidigt. Därför var det med mycket glädje jag idag konstaterade att jag har fått en liten souldrottning hemma. Alma var lite orolig på förmiddagen och inget verkade lugna henne. Men så satte vi på lite soulmusik och vips vart hon lugn. Men lite oroande är det att hon verkar digga Amy Winhouse extremt mycket. Alma är ju ganska ljudlig av sig också så det kanske blir så att vi får en sångfågel i familjen.

Adams musiksmak har vi inte kunnat avslöja än. Men det kommer säkert. Eller så blir han som mamma, en allätare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugn bara lugn, Winehouse är en av mina favoriter och jag har ändå lyckats förhållandevis bra att hålla mig på den smala vägen ;-)

/Maria C