måndag, december 01, 2008

Flyttat

Nu, äntligen är mitt internet igång igen. Har precis flyttat och allt har varit nedpackat. Måste erkänna att vi är ena riktiga amatörer när det gäller att flytta. Hade alldeles för få flyttkartonger och ingen direkt uppfattning om hur jobbigt det skulle bli. Som tur är så finns det underbara vänner som hjälper till. Men ändock, det var körigt. Blev klar först idag då det var dags att lämna in nycklarna.

Ni kanske undrar vart flytten skett. Till Berga. Alltså där vi bodde tidigare. Nja, inte riktigt. Förut bodde vi i Majelden och nu är vi mitt i Berga. Ett nedgånget och skitkass område om man får tro socialdemokraterna. Men vi trivs oerhört bra. Kanske skulle de ta och besöka mig? Jag bjuder på kaffe och lussebulle. Kanske även en pepparkaka. Allvarligt alltså Lena. Jag menar det verkligen. Ta med dig ett par av dina kollegor så kan vi ta en rundtur i området så får ni se hur det verkligen är.

Inga kommentarer: