onsdag, januari 09, 2008

Hemma hos, hos oss

Idag är det världspremiär för Linköpinsposten i nytt format. Men det är inte enda världsnyheten. Nu sätter de in storsläggan och startar en helt ny bostadstidning som bilaga. Bostad Linköping. Bägge tidningarna blev skitsnygga. Nytt format, ny layout och lite rappare text.

Jag fick den stora äran att släppa in en reporter, Jessica Rickardsson, i mitt hem för att göra det allra första Hemma Hos reportaget. Resultatet läser ni här. Tyvärr ligger inte alla bilder med på nätet, vilket är synd.

Så, nu vet ni lite mer om mig.

2 kommentarer:

Christian Gustavsson sa...

Måste hitta tidningen! Hemma hos-reportage! Det är så lysande att jag inte vet om jag ska bli imponerad eller grön av avund... =)

Muharrem sa...

Kanske kan vi snart få se ett Hemme-hos reportage från Herr Landstingsrådet.

Förövrigt tror jag att du skulle passa i grönt. Speciellt efter detta: http://lio.se/templates/NewsPage.aspx?id=38568