torsdag, november 08, 2007

Touché Tobbe

Igår hade Torbjörn Gustavsson en liten passning till mig i sin spalt. Han undrade varför jag hade så få länkar på min blogg. Särskilt konstigt tyckte han det var med min mångfaldsvurm att samtidigt nästan bara länka till centerpartister.

Kan bara säga: Touché. Inget annat än lathet ligger bakom detta. Jag läser givetvis väldigt många fler bloggar, däribland Torbjörns egen. Men nu måste jag också visa vilka jag läser genom att länka.

Bästa Elvislåt genom tiderna: In the ghetto

1 kommentar:

Tobbe Gustavsson sa...

In the ghetto? Ditt omdöme är glasklart. Själv lutar jag just i dag åt Too much, men Bästa Låt-valet varierar. Du har en och annan korkad inställning i fråga om tillväxt- och välfärdspolitik, men när det gäller sånt som till exempel förtätning av innerstan står du för en föredömlig politik. Dessbättre -- eller kanske dessvärre sett ur min synvinkel -- har Correns ledarsida intagit en vettigare inställning på senare år. Tidigare var ju varje kåk med merv än fem våningar en styggelse.