måndag, oktober 15, 2007

Vinnare av bloggligan

Lördagens corren hade en krönika, som jag tyvärr inte tog del av förrän idag, skriven av Åsa Christoffersson. Där skriver hon om bloggare och vädrar sin beundran över Alex Schulman. Kan erkänna att jag oxå diggade honom (använder man fortfarande ordet digga?). Sen skriver hon om Linköpings bloggare, närmare bestämt politiker som bloggar. Fanns få, det var mestadels män och flest centerpartister. Bäst tycker hon min blogg är, eller som hon själv skriver;
Nej, vinnaren och min favoritbloggare i Linköping är Muharrem Demirok (c),
ordförande i teknik- och samhällsbyggnadsnämnden.
Flitig, skriver flera dagar i veckan, ibland flera inlägg per dag, dessutom lagom korta. Och intressanta.

Tack och bock. Men pressen ökar nu när jag vet att både Åsa och Torbjörn Gustavsson läser den.

Inga kommentarer: